Ωστόσο και μιλώντας απο προσωπική εμπειρία που απέκτησα προπονούμενος μαζι του ο "Bull Terrier" Gilbert Ballantine μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις όχι μονο απο το πάθος που δείχνει στην προπόνηση αλλά και με το ζήλο του ανθρώπου που πασχίζει να σου μεταδώσει με κάθε τροπο την τεχνική του , την εκρηκτικότητα και την μαχητικότητα που βλέπαμε και θαυμάζαμε στους αγώνες του! (βιντεο)
Ως αθλητής υπήρξε μαθητής του θρυλικού πλέον Thom Harinck απο το Chakuriki Amsterdam και μαζί με τους Peter Aerts και Branco Cicatic οι οποιοι σαν ομάδα άφησαν. εποχή με τους τίτλους τους και με τις κατακτήσεις τότε του νεοσύστατου τουρνουά Κ-1
Ειδικότερα ο θρύλος Gilbert Ballantine μας φέρνει στο μυαλό τις αξέχαστες αναμετρήσεις του με τον Rammon Dekkers
αλλά και τις νίκες του με οποιδήποτε κόστος
Για να είμαι ειλκρινής , το εγχείρημα του να φέρεις ενα τόσο μεγάλο όνομα όχι απλά για να μάθεις κάποια πράγματα αλλά και για να προπονηθείς διπλα σε έναν υπεραθλητή τέτοιου βεληνεκούς είναι παράτολμο απο πολλές απόψεις. Κατά κύριο λόγο, οι εγχώριοι "δάσκαλοι - προπονητές" του αθλήματος διακατέχονται απο ένα εγωιστικό σύνδρομο μεγαλομανίας και αρνούνται πεισματικά απορίπτοντας κάθε ευκαιρία να μάθουν κάτι καινούργιο , να παρακολούθησουν την εξέλιξη του αθληματος έστω και με αυτό το ελάχιστο κόστος και αφήνουν εαυτούς και μαθητές στο σκοτάδι προπαγανδιζοντας με ζήλο οτι οι εκάστοτε υπεραθλητες που έχουν επισκεφθεί τη χώρα (Rammon Dekkers , Ernesto Hoost, Peter Aerts, Perry Ubeda etc) δεν έχουν τίποτα να μας δείξουν εμας!!!
Γιαυτό καταντήσαμε η χώρα των ¨παγκοσμίων πρωταθλητών " που με εξαίρεση ενα Μιχάλη Ζαμπίδη δεν έχουμε ούτε ένα αθλητη με 15 χρόνια ανοδική πορεία και που φουσκώνουμε τα μυαλά του κάθε πιτσιρικά οτι είναι παιχταράς που όμως μολις σταθεί σε ενα σοβαρό ευρωπαίο αντίπαλο καταρρέει και βυθίζεται στην απελπισια και την απογοήτευση.
Συγχαίρω όμως τους δάσκαλους - προπονητές (ευτυχώς δεν είναι λίγοι) που δαπανούν και την τελευταία τους δεκάρα για ένα ταξίδι εμπειριών στο εξωτερικό και στηρίζουν κάθε προσπάθεια συναδέλφων τους όταν φυσικά αξίζει για να βελτιωθούν σαν σωστοι επαγγελματίες οχι μονο οι ίδιοι αλλά και οι μαθητές τους παρακολουθώντας τα σωστά σεμινάρια .
Κλείνοντας σας προσκαλώ να τιμήσουμε με την παρουσία μας το σεμινάριο του Gilbert Ballantine ,Σαββατο 10/3 (συμμετοχή 20 ευρο) αφήνοντας εγωισμούς και συμπλέγματα στην άκρη και να απολαύσουμε την άγρια ομορφιά του αθληματος απο ένα άνθρωπο που βοήθησε τόσο στην διαμόρφωση του!
Υ.Γ. Την ίδια ημέρα μέρα θα πραγματοποιηθούν και αγώνες για όσους ενδιαφέρονατι να δηλώσουν συμμετοχή


