Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

NO LIMITS 16 '' THE PRETENDER''

OI ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ!!!!ΣΤΗ ΓΗ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΣΑΒΟΥ........12/11 ΛΑΡΙΣΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ.....ΘΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ!!!!ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ.....Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ!!!
Δείτε το τρειλερ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου